Pagina's

dinsdag 15 januari 2013

sneeuwpret

Oh heerlijk, sneeuw. Ik vind het fijn, ik geniet.
's Morgens even snel de oprit schoon vegen voor ik naar het werk toe ga.
De kleine mensjes met manlief op de slee naar school en naar de opvang.
Het winter landschap tijdens de lunchwandeling op het werk.
De mooie plaatjes toen ik naar huis toe reed, van besneeuwde bomen en weien.
Vanmiddag, toen ik Meis uit school gehaald had, heerlijk slidderend naar huis wandelen. Meis genoot, van het slidderen, maar ook van het geweldige grote witte canvas dat ze nu opeens ter beschikking had. Om te schrijven, en te tekenen ...


en ik, ik genoot van haar enthousiasme, en van een uurtje later samen met de slee Kleine Man ophalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline