Pagina's

dinsdag 8 januari 2013

Wachten

Een tijdje geleden zag ik ze opeens op allerlei plaatsen, vooral op Pinterest eigenlijk. Van die heerlijk zachte wollige pompons! En tips om ze voor hele kleine maatjes om een vork te maken. En ik mijmerde weer over de pompons die wij vroeger maakten. Met twee van die kartonnen ringen. Heel veel garen wikkelen, en dan heel voorzichtig los knippen en een touwtje er door. Meestal zal het wel goed zijn gegaan maar er was toch iets wat me tegen bleef houden om zelf twee kartonnen schijfjes te snijden en te beginnen. Maar toen las ik bij haar over pompon makers. En die bleven in m'n hoofd zitten. Ik zocht op internet, vond waar ik ze kon bestellen... En dubde nog wat verder. Maar toen er weer een bestelling haakgaren geplaatst 'moest' worden, want ja, dat ene kleurtje had ik toch echt nog nodig, besloot ik mijn hof leverancier maar eens te vragen. Ze ging voor me op zoek, en nu kun je ze ook bij haar kopen. Mijn bestelling is ondertussen gedaan, en ik wacht, .... op een pakketje vol mooie kleuren, en twee setjes plastieken pompon makers. Misschien dan vanavond toch maar eens met een vork aan de slag...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline