Pagina's

dinsdag 26 februari 2013

Bijna

Het was vandaag zo'n dag, zo'n bijna dag.

Bijna alles wat fout kon gaan ging fout.
En toen ik eigenlijk bijna naar huis moest gaan wilde ik natuurlijk nog snel even bijna alle problemen van bijna iedereen oplossen.
Gelukkig kon ik een gedeelte overdragen aan een collega, zodat ik toch nog bijna op tijd klaar was.
Maar eigenlijk net niet. Waardoor er bijna niemand aan school stond om Meis op te halen.

Gelukkig dacht ik er net op tijd aan dat oma in zo'n gevallen wel uit wil helpen.
En dus was zij op tijd bij school.
Toen ik Meis op wilde halen bij oma wilde die echt nog niet mee, ze wilde liever bij oma spelen.

Zo kreeg ik dus onverwacht de tijd om even lekker alleen de boodschappen te doen.

En dus trakteerde ik mezelf



op wat inspiratie.



Terwijl ik eigenlijk ook deze



en natuurlijk deze nog heb liggen waar ik tot nu toe nog niets uit gemaakt heb.

Maar ik had nu wel tijd om eens iets uit 'Veg' van Hugh Fearnley-Whittingstall te maken.
Die ligt hier nu ook al weer een tijdje in de kast. Bij de rest van de verzameling. En ook hier kwam ik gewoon weer eens niet aan toe.
Laatst las ik bij de Mme dat zij nu toch maar eens aan de slag was gegaan met een weekmenu op basis van zijn recepten, waarna ik zijn boek ook weer eens oppakte en er in bladerde.

Vandaag kwam het er dan van en hadden wij een bijna Hugh Fearnley-Whittingstall,
want ik had bijna alle ingrediƫnten, in bijna de juiste hoeveelheden, ik voegde bijna niets anders toe, en volgde dus bijna het recept



maar het smaakte heerlijk!

Dus bedankt voor de inspiratie Hugh

En ach, soms valt het dus best wel mee, zo'n bijna dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline