Pagina's

zaterdag 9 februari 2013

een goede oogst

Hoewel ons zaaisel nog niet zo op wil schieten heb ik toch een goede oogst vandaag.
Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe lampenkap omdat de oude, plastiek kap het begeven had. Dus besloot ik vanmorgen maar eens naar de kringloop te gaan.
Het was er heerlijk rustig, en ik bracht zo veel mee terug!
Ik begon bij het speelgoed en nam wat puzzels mee voor de kinderen. En had al snel m'n armen zo vol dat ik bij de kassa een plaatsje moest zoeken om het allemaal even neer te leggen, om nog even verder te kunnen schumen.
De Volgende stop was tussen de rekken vol servies.




Borden met een gouden randje, wat glaswerk. Een kopje met bloemetjes decor, domino stenen voor een knutsel projectje. Een vaasje voor de madeliefjes die Meis elk jaar weer vol trots plukt en dan geen fijn vaasje voor kan vinden ...


Een mooie gele vaas. Hij stond daar zo weg geduwd op de plank maar geeft nu onze serre weer een beetje meer een lente gevoel. Oh, en kijk, die glazen schaaltjes die ik meebracht zijn ideaal om paaseitjes in te doen.


Ik bouwde een etagère met een bordje dat ik vandaag kocht en een paar eerdere vondsten.


Maar de lampenkap die is echt nieuw nieuw, want daarin voorzag de kringloop vandaag niet.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline