Pagina's

donderdag 21 februari 2013

Geheimpje

Een geheimpje, niet voor hier, maar wel voor Meis.
Een verrassing voor haar verjaardag.
Iedere keer wanneer ik voor een feestje van een vriendinnetje een hangertje haak, of een andere frutsel kijkt ze verlangend maar geeft het cadeautje braaf af.

Maar laatst vroeg ze wel: "Mama, haak je ook wat voor mij, voor mijn verjaardag?"
En daar ben ik dus nu aan begonnen.

Toen het zonnetje gisteren middag een beetje scheen wilde ik er snel een fotootje voor maken.
Alleen week Meis niet van mijn zijde.



Dus maakte ik foto's van de orchidee├źn, en gaf ze een nieuwe plaats in de kamer.



Maar niet voordat ik eerst een foto nam van de tulpen, die daar op het kastje stonden te pronken met hun mooie kleuren.



En vanavond, toen Meis in bed lag maakte in nog een foto van haar cadeautje in wording, mijn geheime projectje. Ik knommelde nog wat met de opties in het foto bewerkingsprogramma, en beter als dit wordt het vandaag niet ben ik bang.

Mijn inspiratie voor dit poppetje haalde ik hier en ook een beetje hier maar aangezien ik het me toch net wat anders voorstelde wordt Meis d'r popje gewoon uniek.

Nog een weekje te gaan en dan moet ze af zijn, want er moet ook nog een taart gemaakt worden. Dus ik ga weer snel aan de slag.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline