Pagina's

zondag 24 februari 2013

Kleuren en zo

Die van ons hè, de Kleine Man, dat is een wazelvot. Die kletst de hele dag vrolijk door. Dan verteld hij je van alles, van wat hij ziet, doet of gedaan heeft.

Hij doet z'n best om te tellen, "vier, vijf, vier, zeventien, achttien, zeventien".

En sinds we het 'mag ik eens in je luier kijken' boek lazen, wil hij altijd even in z'n luier kijken als hij gepoept heeft. "Drolletje, eentje met een puntje aan?" Is dan z'n standaard vraag.

Hij speelt graag met z'n tractor en containerwagen, en met de duplo.



Maar hij vindt het ook heerlijk om te kleuren samen met z'n grote zus. Dan heeft hij z'n eigen kleurtjes en krijtjes, die Meis stiekem toch ook nog wel eens gebruikt.



De basis kleuren kent hij al een heel eind. Rood en geel en blauw. En de sticker van het ballonnetje is natuurlijk "ojanje".
Maar Dora kleurde hij vandaag met een heel speciale kleur:



Deze kleur is namelijk "stamppot" volgens Kleine Man.

2 opmerkingen:

Mim zei

Hoi hoi! Leuk, een (mede) beginnende blogger :) en wat toevallig.. wij hebben hier ook een Kleine Man in huis.
Maar die kleurt en babbelt nog niet zo gezellig als jouw ventje! Duidelijk hoor, kleur stamppot, weet je meteen wat hij bedoelt, haha.

(wilde je gaan volgen, maar mis eventjes de 'volg' knop... kijk ik er misschien overheen?)

Nog een fijne avond en warme groetjes
Kim

Plien zei

Tja, onze Kleine Man is afgelopen december 2 geworden, dus die heeft een beetje voorsprong op jullie kleine man.

En die 'volg' knop, das een goeie, ik weet eigenlijk zelf niet eens of ik die één heb. Ik zal zo eens even op onderzoek uit gaan, en er eventueel één maken als ik kan vinden hoe...

liefs, Pauline

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline