Pagina's

zaterdag 16 maart 2013

Huppakee!

Bij de verjaardag van Meis hoorde dit jaar ook voor het eerst een kinderfeest.

Vorige jaar taalde Meis er zelf nog niet naar. Maar sinds die tijd is ze zelf naar 2 of 3 kinderfeestjes geweest, van meisjes uit haar klas. Dus deze ronde wilde ze een echt feestje.

Gelukkig was ze ook heel beslist over wie ze uit wilde nodigen, 5 meisjes van school, dus dat was snel geregeld.

We begonnen met de uitnodigingen, heel simpel van vouwkarton, met een hele lading stickers versierd door Meis.
En toen een plannetje voor het feestje. We bleven gewoon lekker thuis. Wat snoepen, wat spelen en een knutsel idee was gelukkig ook zo verzonnen.



Met een flinke voorraad lint, wat kralen, wat klemmetjes en wat ringen en haakjes,



maakten we vrolijke (sleutel)hangers.

Gelukkig was Manlief ook van de partij. Onder het knutselen voor een paar extra handen, want ze hadden hier en daar toch nog wel wat hulp nodig.
Maar ook omdat hij helemaal geen last had van het gillend en lachend en gek doende gezelschap toen ze klaar waren met knutselen. Hij ging er rustig tussen zitten. Stuurde hier en daar een beetje bij zodat ik niet gillend weg rende.

Nu moet ik eerlijk bekennen dat de foto van de lintjes de dag na het feestje genomen is. Tja, misschien was ik een beetje te enthousiast met inkopen.
Maar goed, ik heb dus nog wat materialen over, en ze zijn eigenlijk best geinig om te maken, die hangers.

Dus, huppakee, ik doe een kleine give away!

Mocht je het leuk vinden zo'n hanger te krijgen, laat dan eventjes een reactie achter. Eind volgende week maak ik dan nog zo'n hanger, en die verloot ik dan onder degenen die gereageerd hebben. Nou, aardig toch, of niet.


edit: deze give away is gesloten

2 opmerkingen:

Dymph zei

Ik wil best graag zo'n hanger, hoor! Gek op lintjes en kralen. Gaat de give-away nog door?

Plien zei

Speciaal voor jou nog weer eventjes geopend. Ik ga aan de frutsel dit weekend.

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline