Pagina's

zaterdag 30 maart 2013

Langzaam aan ...

Langzaam aan wordt het lente. Echt, ik weet het zeker.

Ook al zingt Kleine Man nog steeds vrolijk stukjes van Sinterklaas liedjes, en begon Meis vanmiddag spontaan ook weer mee te doen.

Kijk maar eens naar buiten, kijk maar eens goed



De frambozen struik krijgt al weer blaadjes.

Vol verlangen denk ik aan de heerlijke gele frambozen die we van de zomer weer zullen eten.



De sering zit vol dikke knoppen.
Ik ben zo benieuwd of hij zal bloeien dit jaar.
Het was een verjaarscadeau afgelopen jaar en ik heb 'm nog niet in bloei gezien.



In een verstopte bloemenbak komen de blauwe druifjes al weer met hun kopjes boven.
Kleine dappere bolletjes. Nu ik ze zo weer boven zie komen herinner ik me pas weer dat ze daar vorig jaar ook zo uitbundig bloeiden in die bak. Toen ze uitgebloeid waren zijn ze aan de kant geschoven.
En kijk nu toch eens, ze zijn er gewoon weer.



En binnen doet de pluksla die we in januari zaaiden het ook prima.
Afgelopen weekend hebben we er al een maaltje van gegeten,
en als ik het zo zie gaat dat dit weekend ook weer gebeuren.

Fijne paasdagen allemaal,
Liefs, Pauline

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Pauline, vandaag lag er een prachtig pakketje op tafel te wachten. Je prachtige hanger heb ik ontvangen. Deze komt aan mijn favoriete tas te hangen. Hartelijk dank!
Gr. Géa

Plien zei

Hoi Géa,
Fijn dat de hanger goed aan is gekomen, en dat je 'm mooi vindt. Veel plezier er mee.
Groetjes, Pauline

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline