Pagina's

dinsdag 26 maart 2013

Soms ... (en een testje)

Soms heb je van die dingen,

fijne dingen, en minder fijne dingen.

Zo begaf bijvoorbeeld onze PC het. Maar van het weekend bracht Schoonpapa een vervangend exemplaar mee.

Op de PC die het begaf had ik de belastingaangifte bijna af. En vanavond deed ik het kunstje opnieuw en nu is ie keurig netjes ingevuld naar de belastingdienst verzonden.

Zaterdag werd ik 's morgens helemaal dol van het constante gezeur om aandacht, en 's middags was Manlief thuis en ontsnapte ik even naar de kringloop,



waar ik een leuk poppenwiegje opduikelde dat met een beetje liefde nog wel weer een generatie mee kan.

En dan ook nog dingen die ik dan gewoon niet zo goed snap.

Zoals bijvoorbeeld de statistieken van Blogger.

Als ik die mag geloven zijn er een heleboel mensen die op mijn blog komen kijken.
Maar er was niemand die reageerde op de give away... Nu kan dat natuurlijk ook aan de give away gelegen hebben...

Dus even een testje: als je een echt mens bent, en geen computer, robot, of wat dan ook, en dit berichtje al tot hier gelezen hebt, wil je dan misschien ook een berichtje achterlaten? Dan ga ik me nog eens verdiepen in die statistieken en zo.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag pauline, ik heb je blog bij mijn favorieten staan en lees het met veel plezie give- away was zeker leuk. De volgende keer doe ik mee.

Dymph zei

Ik ben hier! En ik ben geen robot.
Was alleen al even niet meer geweest.
En ja, die statistieken, dat is een groot geheim. Je kunt gemakkelijk een statistiekenprogrammaatje gratis op je blog plaatsen, ook onzichtbaar, waar je precies mee kunt zien wie er zijn geweest. Google maar eens, er zijn er genoeg.

Plien zei

Gezellig dat je mee leest. En als je me even een mailtje met je naam en adres stuurt komt er alsnog een hanger jouw kant op.

Plien zei

fijn, nog een medemens!
En blogger zoekt 't zich verder maar lekker uit met z'n statistieken. Ik doe verder gewoon lekker m'n eigen ding.
Als je me een mailtje met je adres stuurt maak ik van het weekend een hanger voor je.

Liefs, Pauline

Minous Willemsen zei

Benhier vandaag op jouw blog voor het eerst...maar ik ben hartstikke een echt mens! Eerlijk gezegd snap ik ook nog niet alles van de statistieken. Als ik de pageviews per artikel bekijk en optel kom ik totaal niet aan het totaal wat zij opgeven....

Plien zei

Hoi Minous,

welkom, gezellig als je mee leest.
Ik heb het maar opgegeven met de statistieken. Ik schrijf lekker m'n stukjes en ik vind het gezellig als er mensen meelezen en reageren. En het tellertje van Blogger laat ik maar voor wat het is.

Fijn weekend, Pauline

renee zei

ik lees je hoor

Plien zei

Gezellig Renee,
Ik vind het erg fijn om te weten dat er gewoon mensen zijn die hier af en toe langs komen en mee lezen.
Liefs, Pauline

Céline zei

ik kom ook regelmatig meelezen! mooi wiegje!

Plien zei

Gezellig Céline!
Het wiegje heeft nog even wat liefde nodig. Op de foto zie je het niet zo, maar er is duidelijk al veel mee gespeeld, en het had de laatste tijd behoorlijk stoffig gestaan. Maar dat gaat vast goed komen. Ik heb het al uit elkaar gehaald, en alles is al gewassen. Nu nog tijd vinden om wat bij te maken en dan weer alles in elkaar te zetten.

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline