Pagina's

dinsdag 16 april 2013

Rokjesdag, of toch niet

Rokjesdag was het afgelopen zondag, als ik tenminste goed ingelicht ben.
Nu draag ik eigenlijk zelden een rokje.
En kwam ik na een pas sessie tot de conclusie dat alles van vorig jaar (gelukkig) te groot is.
Dus als het er van de zomer van moet gaan komen zal ik eerst achter het naaimachien moeten duiken om een en ander een beetje te vermaken.
Aan het begin van het jaar nam ik me namelijk voor om dit jaar geen nieuwe bovenkleding te kopen.
Nu stel ik het wellicht een beetje bij als het dadelijk echt zomer wordt, want 5 zwarte shirts en een paar gekleurde is dan misschien toch een beetje te minimalistisch. Maar als er wat wordt gekocht zal het in ieder geval van biologisch katoen of tweede hands zijn.

Tot nu toe staat de teller echter nog steeds op nul.

Maar rokjes dag of niet, toen Manlief zondagmiddag even met Meis en Kleine Man een rondje ging fietsen, stroopte ik gewoon m'n broekspijpen op en ging lekker buiten aan de gang.



Ik rommelde heerlijk door m'n zaadjes voorraad.



En maakte een selectie van wat ik voor wilde zaaien.

Alleen de koriander heb ik uiteindelijk nog maar even terug gelegd omdat die volgens de verpakking niet verplant moet worden na het opkomen.



De aanblik van mijn witte benen, deed me toen meteen besluiten dat het voor mij nog echt geen tijd voor rokjes is.
Nog maar eens eerst wat zon vangen en bijkleuren denk ik zo.



Natuurlijk kreeg alles een lekker frisse douche.
En daarna ging het spul lekker warm en licht op de vensterbank in de serre.

Ondertussen kwam Manlief weer terug.
Dronken we wat en aten we fruit, moest er eten gemaakt, en brachten we de kinderen naar bed.



Maar 's avonds, na nog een rondje gerend te hebben, genoot ik al in m'n pyjama, lekker met m'n voetjes in het gras, van een bakje fruit met yoghurt.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline