Pagina's

dinsdag 11 juni 2013

Opruimen

En toen viel ik even stil.
Wist ik niet zo goed wat te schrijven.
En had er eigenlijk ook geen energie voor.

Maar ik maakte wel veel foto's.



Van een heleboel zooi die dringend opgeruimd moet worden.



Van een stapel boeken die ik uit de boekenkast haalde om ook daar een beetje op te ruimen.
Iemand interesse in het een of ander?



Van wat haaksels.
Want hier vieren ze een feestje met een wild-brei actie.
Maar ook wild-haaksels deden mee.
Dus nadat de draadjes weggewerkt waren ging dit van het weekend ook op de post.

En zo rommel ik wat aan en doe ik een poging puin te ruimen.
Rustig aan, goed werk heeft tijd nodig.



edit: het grootste deel van de boeken heeft ondertussen al een nieuwe eigenaar gevonden.
Ik ben blij dat ze zo nog een ronde mee mogen.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline