Pagina's

zondag 4 augustus 2013

Veel te veel

Veel te veel foto's verzamelde ik vorige week,
En daarbij horen veel te veel blog ideeën.


Over beestjes in de hof:


't is druk bij de goudsbloemen,


en bij de vlinderstruik.


Over van alles uit eigen hand:


ik ging bijvoorbeeld aan de slag met wat gummen en wat gutsen.
En maakte onder andere een vlaggetjes stempel.


Over zomerse taferelen:


badjes en oude parasollen, maar ook watergevechten.
Waarbij manlief tot op z'n onderbroek nat werd.


het bladerdak van de klim-hortensia dat zorgt voor een fijne schaduwplek als de zon me te heet wordt.


Over serious slow cooking:


wat even duurt maar wel heel erg lekkere dingen opleverde.


Ach, de week vloog weer voorbij.


3 opmerkingen:

Els04 zei

Allemaal om ter gezelligst!
liefs Els

Tineke zei

Fijn toch, zo'n weekje? Ziet er heel gezellig uit.

Plien zei

hihi, eigenlijk wel.
Stiekem heb ik helaas een probleempje zo nu en dan met een lat die ik wat (veel) te hoog leg... En dan zie ik het totaal niet meer zo.

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline