Pagina's

dinsdag 13 augustus 2013

Zomerfruit

Heerlijk, bij zomer hoort zomerfruit.

Ik had jullie graag een bakje heerlijke frambozen laten zien. Maar helaas zit er maar erg weinig in zo'n bakje. En samen met Kleine Man is zo'n bakje dan ook erg snel leeg.
Sneller dan dat ik m'n camera kan pakken!

Maar dankzij de kweker op het dorp zijn we wel ruim voorzien van aardbeien en blauwe bessen.
Daar fiets ik graag even een stukje voor om.



En nee, de bakken zijn niet meer vol. Zodra er verse aanvoer is wordt er ook meteen weer geplunderd.
Gelukkig zit er wel genoeg in deze bakken om de kans te krijgen wat foto's te maken.



Zo zijn ze al heerlijk,

Maar het lekkerste vind Meis ze toch zo,



'Mama, mogen we weer fruit op een stokje?'



En dit is een variatie op het thema, verzonnen door Kleine Man zelf.
Uiteindelijk at hij ze ook allemaal op.

Kinderen blij, en mama blij.

2 opmerkingen:

Elisabeth Andrée zei

Hallo Paulien,
Wat heb jij een website vol mooie foto's! Leuk idee om kleine vruchtjes aan een stokje te rijgen, zo vrolijk en het nodigt uit om het op te eten.
Dank voor je bezoekje aan mijn blog:)
Fijn weekend!

Plien zei

Dank je wel!
Die fruitstokjes zijn echt een uitkomst zo nu en dan. En elk soort fruit wordt geregen hier hoor. Groot fruit snijd ik gewoon in hapklare stukjes.

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline