Pagina's

maandag 2 september 2013

De upgrade



Mijn oude trouwe telefoontje.
Na 5 jaar wil de batterij niet meer geladen.

Dus moest ik nu toch echt een nieuwe kopen.


Na veel wikken en wegen besloot ik dan toch maar om voor zo'n slimme versie te gaan.

Waarop ik me vervolgens een aantal uren heel dom voelde.

Maar ook dat ging over, en mijn nieuwe aanwinst mocht ook lekker mee in m'n tas.

Waar de oude nog zo, hop erin gegooid werd, kon dat bij het slimme geval natuurlijk echt niet.



Dus kreeg ie eerst een tijdelijk hoesje.

eh ... Plien, is dat niet een oude sok ....




Dus gisteren ging ik aan de slag met wat restjes garen die ik nog tegen kwam.



Zodat ik mijn telefoon nu weer geheel in stijl mee kan slepen.






3 opmerkingen:

Els04 zei

Chic zenne! Ik zit nog met zo een oude ;)

Juffrouw Groen zei

Ik ging een jaar geleden voor een smartphone en ben er intussen aan verknocht. Ik ben al een paar keer met een mooi hoesje begonnen, maar maakte het niet af. Met als resultaat dat er nu een fijne ster in het schermpje zit... Dat gaat jou niet gebeuren ;) Heel leuk gedaan, joh. Misschien ga ik er toch ook maar zo een maken, om meer sterretjes te voorkomen, hi, hi.

Dymph zei

Oeoeoe... Wat een smart fotologje ook!
Smullen.

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline