Pagina's

dinsdag 24 september 2013

Die wat bewaart ....

Voor mijn verjaardag aan het begin van de zomer kreeg ik van mijn lieve Schone Zus een bloemenpers.
Zelf gemaakt, speciaal voor mij, omdat ik er zo graag een wilde hebben.




Meteen ging ik aan de slag met allerlei bloemen uit de tuin.

En nu er nog steeds wel heel veel bloeit maar we langzaam richting de herfst gaan geniet ik van de kleurenpracht die zo bewaard is gebleven.

Ik plakte een velletje vol met mooie kleuren.


Een stukje gebruikte ik al voor een kaartje.


En voor dit andere stukje ga ik denk ik maar eens een mooi lijstje zoeken.





7 opmerkingen:

Els04 zei

Mooi! En tof van je schone zus ;)

Juffrouw Groen zei

Gaaf! Mooie kleuren.

Juffrouw Groen zei

Bedankt voor je mooie kaartje. Ik kreeg 'm vandaag.
En zeg eens, ben jij toevallig ook een juf? Je hebt een echt juffenhandschrift ;-)

Plien zei

hihi, nee ik ben geen juf. Ik werk de laatste jaren in de IT, en wat de toekomst brengt dat zien we wel weer. Maar dat handschrift heb ik de laatste tijd speciaal voor Meis weer eens wat netter gemaakt. Ze is nu net naar groep 3, en had zich zo verheugd op leren (aan elkaar) schrijven. Maar dat gebeurd op school nog niet. Dus nu wil ze thuis steeds weten hoe je bepaalde letters schrijft. En dan moet je als mama wel een beetje voor bereid zijn. ;-)

Plien zei

Heel tof, maar het is ook een hele lieve Schone Zus

Dymph zei

Hoepla! In een tel terug in de jaren 80. Mijn bloemenpers. Wat was ik er als klein meisje blij mee.

Plien zei

ik wilde als klein meisje ook zo graag een bloemenpers. Maar 't bleef bij ons altijd bij een oud postcode boek met een stuk ijzer er op.
en nu ben ik als groot meisje heel blij met mijn nieuwe speelgoed

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline