Pagina's

woensdag 25 december 2013

Kerstdiner

We hielden het simpel dit jaar voor het kerstdiner.

Ik bedacht iets met licht en vuur,
iets wat snel klaar te maken is,
iets waar de kinderen met volle teugen van genieten.

zie hier, ons kerstdiner in beeld:



's avonds buiten picknicken, met broodjes knak of kaas en warme chocomel
(een betere foto kon ik er helaas niet van maken)




vuur, warmte en licht



marshmallows voor toe


We genoten met volle teugen. Van het diner, van het vuur, van het buiten zijn in het donker.



Prettige kerstdagen allemaal!




4 opmerkingen:

vee zei

Awel dat zag er heel gezellig uit !

Plien zei

Het was heerlijk, ik zou het zo onder klein geluk kunnen scharen bedenk ik me net.

sandra zei

Mooi! En dit is toch de essentie van deze dagen; het samen zijn.

Plien zei

Precies!

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline