Pagina's

dinsdag 18 maart 2014

Van een wilgenhut (2) ... ik zie, ik zie ...

Begin februari schreef ik er al over hoe we hier een wilgenhut bouwden.

En hoe spannend of dat het zou gaan lukken ...

Hier zijn wat foto's die ik afgelopen week maakte ...




Ja hoor, de wilgen beginnen uit te lopen.

Trots vertelde ik vandaag collega M die de takken leverde over hoe goed en hoe fijn. Helaas wist hij me snel te vertellen dat dat geen garantie is dat de wilgen ook echt wortel aan het schieten zijn. Kennelijk lopen de takken nu uit op de sapstroom van toen ze nog aan een boom zaten.

Ik weet het niet hoor, het zou natuurlijk kunnen, maar voor mij is het gewoon een goed teken!



4 opmerkingen:

Dymph zei

Jaaaa!

Els04 zei

voor mij ook :)

Rein zei

Ja, dat klopt- ze lopen uit op het "sapreserve".

Plien zei

Ik ben bang dat het inderdaad de sap reserve is. Ook de takken die ik er voor de stevigheid dwars in vlocht lopen uit... Maar niet zo mooi als de staande, dus ik houd hoop!

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline