Pagina's

woensdag 18 juni 2014

Verjaardag

Mijn verjaardag is al weer voorbij.

En omdat een verjaardag nu eenmaal vraagt om wat feestelijkheid ging ik aan de slag.


Ik bakte wat,


Ik versierde wat,


We vierden wat,

Eventjes snel bij het ontbijt,
brownie met een kaarsje voor ons alle drie, en ranja met een rietje.
Dat is een echte traditie hier, als er iemand jarig is, is er verjaardagstaart bij het ontbijt.

Daarna nog rond koffie tijd op het werk, Limburgse vlaai natuurlijk, maar ook de zelf gemaakte aardbeienschuimtaartjes en brownies gingen er goed in bij de collega's.

's avonds gingen de kindjes naar hun papa toe, en maakte ik nog lekker eventjes een wandeling met een vriendin, en vierden we nog een heel klein beetje met een kop thee en een laatste stukje brownie.

Van het weekend vieren we nog met een echt feestje met Meis en Kleine Man en wat familie.

Brownies staan dan standaard op het repertoire, maar ik maak zeker ook nog wat van die aardbeien schuim taartjes, want die waren toch wel heel lekker!







4 opmerkingen:

Els04 zei

Alsnog een dikke hieperdepiep!! En flink vieren dit weekend!!
Liefs Els

Plien zei

Dank je Els!

Dymph zei

Ach, ik was hier al veel eerder maar had nog niet gereageerd: Hiep, hiep, voor je verjaardag, alsnog! Vast een vreemde verjaardag, zo voor het eerst met zijn drietjes... Aardbeien zijn dan heel goed. Prima plan.

Plien zei

Dank je wel Dymph.
Echt wel, die aardbeien, en die brownies, met heel veel heel pure chocolade ...

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline