Pagina's

vrijdag 4 juli 2014

Zomerse armbandjes

Terwijl iedereen in de ban lijkt te zijn van die elastieken loom gevallen, haak ik gewoon nog even lekker door.
Bij haar vond ik een leuk en vooral heel simpel haak patroontje voor een armbandje.
Met het oog op de zomervakantie, en vooral het afscheid van de juffen de komende week ging ik aan de slag.

Het originele patroontje is al leuk,


maar ik maakte een kleine aanpassing.
De derde toer maakte ik met stokjes in plaats van vasten, waardoor je kleine gaatjes krijgt, en voor de vierde toer gebruikte ik dezelfde kleur, maar haakte ik gewoon weer vasten.


Zo, ik ga nog weer even aan het werk, Meis wil er zelf ook wel graag 1, en dan nog 1 voor ... en 1 voor ...


zei ik trouwens al dat ze het ook prima doen als enkelbandje ...




3 opmerkingen:

my cozy ❤ little space zei

nice blog i love to crochet when i have time...i found you thrue other bloggers on blogvillage...happy to visit more...blessings

my cozy ❤ little space zei

nice blog i love to crochet when i have time...i found you thrue other bloggers on blogvillage...happy to visit more...blessings

Plien zei

dank je, gezellig dat je mee leest.

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline