Pagina's

zondag 14 september 2014

Nazomeren

Heerlijk, zo'n nazomer dag.
's Morgens is het nog wat fris, maar als de zon er door komt is het al snel weer lekker warm.


En met een beetje geluk droog je dan zomaar een wasje of twee buiten.


De kleurenpracht in de tuin is op een hoogtepunt voor mij nu.



En ik blijf het heerlijk vinden hoeveel vlinders, bijen en ander spul wat bij ons op bezoek komen.

De nazomer zoals we die nu hebben is toch echt een van mijn favoriete momenten van het jaar.


Niet zo warm als in de zomer, maar wel lekker buiten kunnen zijn, de serre deuren wagenwijd open hebben staan en genieten van het zonnetje.

Maar langzaam zie je toch dat het richting herfst en winter gaat.


Vanmorgen, tijdens een rondje dorp, moesten we toch echt stoppen om kastanjes te rapen vond Meis.
En we beginnen al weer te denken aan het maken van een herfsttafel.

Maar nu nog eerst even gewoon lekker buiten genieten!







3 opmerkingen:

Els04 zei

mooi!!

Sandra zei

Ik hou wel van nazomeren, geen echt zomer meer, maar ook nog geen herfst. Zo stond ik vanmiddag al afgevallen bladeren op te vegen en zat ik daarna weer heerlijk in het zonnetje. Ik hoop dat het nog even zo blijft.

Dymph zei

Oooo, je wilgenhut! Wat is hij mooi volgegroeid! Geweldig stoer issie.
Hier ging het vandaag net zo: op een rondje wandelen met Zoon vond ik zomaar twee kastanjes, de eerste die ik zag liggen dit jaar.

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline