Pagina's

zondag 8 maart 2015

De verleiding van het zonnetje

De verleiding van het zonnetje,
Wat doet ie al z'n best de laatste tijd,
die voorjaarszon.

Vandaag was het zo heerlijk buiten.

Vanmorgen een stuk gewandeld,
gewoon zo, zonder jas,
die bleef lekker thuis.


Wat een fantastische blauwe lucht, met hier en daar een wolkje wit.
Voorjaarszon en stralend blauwe lucht, wat een genot.


Daarna liet ik me verleiden tot een een machientje was naar buiten op de draad.
De eerste keer dit jaar. Het was een gokje, maar ik ben blij dat ik het nam.

Buiten de was drogen is echt iets waar ik intens van kan genieten.

En veel meer heeft een zondag voor mij dan niet meer nodig om bijzonder fijn te zijn.


3 opmerkingen:

In de weer zei

Leuk blog, ik kom beslist nog eens kijken.

Plien zei

dank je, en gezellig als je weer komt

Life thrue grace zei

ik volg meestal blogjes die we dezelfde hobbys delen, en kom zo bij sommige blogjes terecht via andere blogsters...bedankt voor het delen en nog een fijne dag! groetjes

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je er bent, dank je wel voor je berichtje.
Liefs, Pauline